Eidkonsert Eid Al Adha 2010

2010-11-11

New Moon Kulturorganisation i samarbete med IFiS presenterar Eidkonsert Eid Al Adha 2010

Eidkonserten är fullspäckad med underhållning och uppträdande av artister.

Vi välkomnar på scen, ingen mindre än våra folkkära artister

Maher Zain (SWE) Mesut Kurtis (UK) och hela vägen från Yemen, Abdel Qadir Qawza.

eidkonsertfinal
(För större bild, tryck på bilden)

Lördag 20 november i Al Azhar skolan i Vällingby
Ta med nära och kära, bekanta och vänner och upplev en oförglömlig Eidkväll med underhållning och gemenskap. Kom och fira Eid med oss!

Se Eidkonsertens Reklamvideo eller följ oss på Facebook

Förköp dina Eidkonserts biljetter via inbetalning till New Moons konto PG 12 22 540-5. Ange förnamn, efternamn och personnummer på fältet ”meddelande”.  Ta med kvitto på transaktionen mot biljett! OBS! Senast torsdagen den 18/11 (Annars ser vi inte transaktionen).

Alternativt kan förköp göras direkt i Stockholms moské i receptionen eller bokhandeln

(Kapellgränd 10 116 25 Stockholm)

Biljettköp på plats 180 kr. Kassan öppnar 14:00

New Moon Café och restaurang finns tillgängligt på plats. (Alla intäkter till restaurangen går oavbrutet till moskébygget i Järva!)

Vi har även tillgång till barnpassning, 20 kr per barn.

För mer information kontakta oss   info@newmoon.nu

Detta evenemang sponsras av Islamic Relief och Ibn Rushd studieförbund. I samarbete med Islamiska Förbundet i Sverige samt Islamiska Yemenit Förbundet.

Hjärtligt välkomna!

www.newmoon.nu